Google Street View zette recent nieuwe beelden van West-Vlaamse straten online. Ook van de Beeklaan in Kortrijk. En daar valt er toch iets heel erg op: een wit paard staat op het punt om een woonkamer binnen te stappen. Hoe zit dat?
"Vorig jaar hebben we voor onze klant Lamett een filmpje gemaakt", zegt Vincent Vandendriessche van Hoedini aan de Krant van West-Vlaanderen. "Het campagnebeeld is een vrouw die uit het parket lijkt te groeien, met een jurk van hout. En ze is omgeven door een wit paard. We moesten dat in een filmpje gieten. Het paard moest eigenlijk gewoon zijn kop binnensteken door de glazen schuifdeur, maar na een paar takes stond het plots te midden van de woonkamer", aldus nog Vincent.
De eigenaar van het huis zag op Google Street View plots dat paard weer opduiken en verwittigde de firma in kwestie.
Haha grappig. Zo ben ik er een poosje geleden achter gekomen dat mijn overleden kat op streetview staat. Ik wilde even kijken in welke staat onze tuin erop stond omdat we deze nogal veranderd hebben de afgelopen jaren, en toen zag ik een zwartwitte vlek voor op de stoep. Bij inzoomen kwam ik erachter dat onze kat zichzelf heeft laten vereeuwigen op streetvieuw
reclamespot is inderdaad vaag. Ik snap werkelijk niet wat dat paard daar zogenaamd moet doen. Als ze het nog hadden gefilmd dat hij/zij over het laminaat stapt had ik nog begrepen dat ze wilden aantonen dat het om sterk laminaat gaat maar dit is toch niet helemaal duidelijk.