Geschreven door : StillAngel
Foto's : Femkex
‘Mam, mag ik die alsjeblieft hebben?!’ Horse Event dag 3!’
Prachtige paarden kwamen er voorbij, geweldige shows werden er gegeven en bij sommige kon je zelfs de emotionele banden tussen mens en dier goed voelen. Dag 3 van Horse Event 2014 was weer net zo bijzonder als voorafgaande jaren.
Toch is het altijd weer goed om te zien hoe hard de organisatie en iedereen er om heen weer enorm zijn best doet, petje af! Op Horse Event zag je dit weekend alles, van klein tot groot en van chique sportpony’s tot de manegepaarden. Je ziet ieder jaar maar weer hoe weinig de manegepaarden onder doen voor andere paarden en dat is mooi om te zien.
Ook mensen die je in eerste instantie niet verwacht tijdens een clinic, bijvoorbeeld van Britt Dekker met haar paard als ze les krijgt van Imke Schellekens-Bartels. Zij bracht de nodige luchtigheid en humor om iedereen aan het einde van dag 3 toch wat te laten ontspannen na al dat gewandel. Om plezier te hebben, kon je uiteraard ook op een neppaard zitten en eraf gebokt worden. De kinderen die dit deden, zaten te glunderen van plezier.
Misschien een tip voor de ouders, toch wat goedkoper zoiets? Want als je zoveel kindergezichten verwonderd ziet kijken naar die stoere showpaarden, hou je je hart als ouder toch even vast. Want een ‘Mam, mag ik die alsjeblieft hebben?!’ ontbrak uiteraard niet. Tijdens Horse Event hebben wij geen enkel chagrijnig gezicht gezien en gelukkig nam iedereen het zonnetje mee op zijn gezicht, letterlijk en figuurlijk. Femkex en ik hebben onze uiterste best gedaan om jullie te voorzien van live verslagen en foto’s van allerlei clinics en we hopen dat jullie hier ook van hebben genoten.
Vanaf volgend jaar is Horse Event te zien vanaf Ermelo, de nieuwe locatie. Nieuwe locatie, nieuwe kansen. Dit betekent: hop hop in galop, op naar een jaar vol training maar ook vooral plezier. Misschien zien wij jou dan ook op Horse Event volgend jaar? Maar ook als bezoeker ben je meer dan welkom om te komen, wij kijken er in ieder geval alvast naar uit!

Maar evengoed een leuk filmpje!
)
)!