Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
palousa_boy schreef:Maureen95 schreef:Jeetje zijn ze tijdens HE gestolen?![]()
Das lullig zeg! Hopelijk zijn ze gauw terecht...
Dat staat er niet.Er is/was altijd een vitrine in de school met een paar spullen van onderandere Anky.

Cassidy schreef:Dat is een aanname, en dat is nu net waar ik voor wil waarschuwen. Ga niet speculeren, dingen verzinnen, bezoekers van het HE de schuld geven, met vingers wijzen, roepen dat Anky dingen wel zou weten.

Cassidy schreef:Hoe ver van tevoren wil je geinformeerd worden, of is achteraf ook goed? Noodsituaties kunnen voorkomen en zijn niet te voorspellen.
Dat impliceert niet dat ik weet wat er gebeurt is, of dat ik de manier van handelen goedkeur. Iig weet Anky nu waar ze zijn en zal ze vast weer terugkrijgen.

YamaSaki schreef:Cassidy schreef:Hoe ver van tevoren wil je geinformeerd worden, of is achteraf ook goed? Noodsituaties kunnen voorkomen en zijn niet te voorspellen.
Dat impliceert niet dat ik weet wat er gebeurt is, of dat ik de manier van handelen goedkeur. Iig weet Anky nu waar ze zijn en zal ze vast weer terugkrijgen.
Nu maak je zelf ook een aanname
Ik hoop op hetzelfde, maar ga er niet klakkeloos van uit dat het allemaal zo makkelijk zal gaan.
Hoe dan ook vind ik het persoonlijk een aparte situatie en hoop ik dat ze de handschoenen terug krijgt.