Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:De bestuurder van een grijze Skoda, die richting Dalfsen reed, kwam in botsing met een zwarte BMW met paardentrailer, die uit tegenovergestelde richting kwam.
Volgens getuigen kwam de Skoda op de verkeerde weghelft, tikte de spiegel van de tegenligger aan en botste op de paardentrailer, die kantelde.
De twee inzittenden van de combinatie kwamen er zonder verwondingen van af; van de merrie en haar veulen in de trailer liep één dier licht letsel op.
Laux schreef:Op http://www.kilroy.nl staat ook meer informatie.
Ik zou echt helemaal hysterisch en woest worden als mij dit zou overkomen.
gabyfedde schreef:Laux schreef:Nee hij deed het vast niet expres, maar hij heeft ook vast niet heel goed opgelet.
En onwel geworden zou natuurlijk kunnen, maar ik denk eerlijk gezegd eerder dat het gewoon een domme fout was.
Ga niet dom speculeren als je niet weet wat er gebeurd is.

rachellevis schreef:Toch word het eens tijd voor de campagne. Volgens mij snappen onze medeweggebruikers vaak niet wat er in een paardentrailer staat en verwachten ze dat je elk moment kunt remmen. Ze proberen gerust om je te snijden en even snel voor te gaan op een rotonde. Ik rij elke week met een trailer en zie elke keer weer levensgevaarlijke situaties.