Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliver schreef:Er moet even bij vermeld worden dat de pony verplicht tenminste een jaar daar op die stal moet blijven staan zodat de verzorging begeleid word. Je kan er ook voor kiezen om de waardebon uit te laten keren in geld ipv die pony
Nessah schreef:bliver schreef:Er moet even bij vermeld worden dat de pony verplicht tenminste een jaar daar op die stal moet blijven staan zodat de verzorging begeleid word. Je kan er ook voor kiezen om de waardebon uit te laten keren in geld ipv die pony
nou als dat zo is dan klopt het nieuwsartikel niet echt en is het een totaal ander verhaal.
bliver schreef:Er moet even bij vermeld worden dat de pony verplicht tenminste een jaar daar op die stal moet blijven staan zodat de verzorging begeleid word. Je kan er ook voor kiezen om de waardebon uit te laten keren in geld ipv die pony
_San87_ schreef:bliver schreef:Er moet even bij vermeld worden dat de pony verplicht tenminste een jaar daar op die stal moet blijven staan zodat de verzorging begeleid word. Je kan er ook voor kiezen om de waardebon uit te laten keren in geld ipv die pony
Waarom laten ze de pony dan niet gewoon helemaal achterwege?
en die pony weegt in prijskosten niet op tegen de inkomsten van het pensiongeld.. makkelijk terugverdiend. elenaMM77 schreef:_San87_ schreef:
Waarom laten ze de pony dan niet gewoon helemaal achterwege?
omdat mensen graag een pony winnen?
het is een stukje marketing van die manege..
ongeacht of je nu meedoet aan die actie, iedereen kent die manege nu.
en als ze gewoon aan kunnen tonen dat de pony daar moet blijven staan en de maandelijkse kosten voor de koper zijn etc.. dan is die negatieve belading er zo af.. mensen die het als super negatief zien, ach die kunnen ze dan wel missen..
ze hebben dit goed 'overdacht' en weten inmiddels dat de aandacht meer positieve als negatieve gevolgen zal hebben..
ze verloten niet persee een pony, vanuit hun oogpunt verloten ze een pensionpleken die pony weegt in prijskosten niet op tegen de inkomsten van het pensiongeld.. makkelijk terugverdiend.
_San87_ schreef:Wat ik mij dan wel afvraag... Hoe kun je verplichten dat de gewonnen pony een jaar op die manege moet blijven. Volgens mij is zo'n clausule nietig. Net als wanneer je je paard verkoopt en opneemt in het contract dat jij recht op eerste koop hebt wanneer het paard weg moet.
Dit is overigens puur uit interesse.
Frozen schreef:Ik heb wel eens meegedaan voor de grap...je kunt dus in een groot bord lootjes prikken...dat kan zijn 1 cent...maar kan ook 10 euro zijn...
Maar stel dat ik hem zou winnen , zou ik hem nooit daar laten staan. ..
En het is geen manege pony , maar een pony die Ron speciaal koopt voor deze lotterij. .
Hij verdient er best wel veel op...Want tel maar al die bedragen op van 1 cent tot 10 euro...

Joolien schreef:Elke keer die herrieschoppen om deze 'verloting' snap ik niet zo. Natuurlijk wordt Ron er rijker van, het is een zakenman maar wel eentje die rekening houdt met de pony. Volgens mij is Bingo tot nu toe elk jaar goed terecht gekomen.
Ik vond het altijd superspannend de verloting! Dat was echt het evenement van het jaar daar en volgens mij nog steeds!

knollentuin schreef:Deze loting gaat al jaren zo en idd ken ik geen slechte verhalen over eerder gewonnen pony's, en aangezien slechte verhalen meestal sneller gaan dan goede....