Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, zilver zou mooi zijn
StalDuijndam schreef:Ik denk even in de war met het spring podium?
Springen: Nederland heeft goud, Frankrijk heeft zilver, Amerika neemt brons mee naar huis.
Eventing podium: Duitsland heeft goud, Groot-Brittannië heeft zilver, Nederland heeft Brons.
Citaat:@ J en Babette: bovenstaande informatie is bevestigd door Maarten van der Heijden van de KNHS. Het wegvallen van de nummer vijf van het klassement heeft andere klasseringen van de leden van de overige teams tot gevolg. Ik neem aan dat door de husseling van het klassement er andere teamtotalen gaan ontstaan. Als er nadere informatie is, kom ik hierop terug.
Annemiek80 schreef:Een reactie van de schrijver van het artikel op horses.nl http://www.horses.nl/algemeen/franse-dopingzaak-waarschijnijk-zilver-voor-nederlands-eventingteam/Citaat:@ J en Babette: bovenstaande informatie is bevestigd door Maarten van der Heijden van de KNHS. Het wegvallen van de nummer vijf van het klassement heeft andere klasseringen van de leden van de overige teams tot gevolg. Ik neem aan dat door de husseling van het klassement er andere teamtotalen gaan ontstaan. Als er nadere informatie is, kom ik hierop terug.
Citaat:Eerder meldden we op deze site dat dit gevolgen zou kunnen hebben voor de rangschikking van de teams, maar dit is onjuist.
takkie_muis schreef:Oh jeetje, zilver zou mooi zijn
elenaMM77 schreef:takkie_muis schreef:Oh jeetje, zilver zou mooi zijn
zilver doordat er iemand van een ander team vals gespeeld heeft..
dan heb ik toch liever brons met een cleane sport.
kijk naar de wielrennerij en hoeveel mensen daar uiteindelijk toch op het podium belanden door doping van anderen. die zijn er echt niet blij mee dat ze op die manier plekken winst maken.. Ik denk ook niet dat de ruiters op deze wijze zilver zullen 'vieren' als dat gebeurd.