[WEG] Carola Sneekes twaalfde bij voltige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

[WEG] Carola Sneekes twaalfde bij voltige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 15:31

www.bokt.nl

Vandaag is de discipline voltige van start gegaan op de Wereld Ruiterspelen in Normandië. Bij het onderdeel Voltige voor Dames is vanochtend de Nederlandse Claire de Ridder aan start gekomen met haar paard Tjekko en longeur Lasse Kristensen. De Ridder wist een score te behalen van 6,851 en staat daarmee op een 28e plaats.

Enkele minuten geleden zijn Carola en Esther Sneekes van start gekomen met hun paard Nolan en longeur Marjo Sneekes. Esther wist met een score van 7,161 te eindigen op een 22e plaats.
Met een score van 7,638 was Carola echter de beste Nederlandse deelnemer: zij eindigt op een twaalfde plaats.

De Deense Rikke Laumann heeft de eerste plaats in beslag genomen met 8,435. Joanne Eccles uit Groot-Britannië staat met 8,350 op een tweede plaats en als derde is de Zwitserse Simone Jaiser geindigt met 8.300.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:13

Ik zou het ook leuk vinden om te weten hoe Meta Rooijmans uit Odiliapeel het als longeur doet. Heeft iemand daar zicht op? We kwamen hun vrachtauto van de Wittegheit op de snelweg in Frankrijk tegen toen we naar huis reden, maar wisten pas waarom, toen we thuis de krant lazen.

tabaflab

Re: [WEG] Carola Sneekes twaalfde bij voltige

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:23

Plicht, kür of tech-test :o :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:54

tabaflab schreef:
Plicht, kür of tech-test :o :D

plicht gok ik. vandaag was kur en ze is geplaatst voor de finale *\o/* ( las ik op Facebook )