http://www.bokt.nl
Het dressuurpaard van de familie Meulendijks Tom Tom Go (v. Cabochon) is vandaag overleden. Dat maakte dochter Anne vandaag bekend. De bruine ruin is in de wei overleden.
Met het paard was de zus van Anne; Lotte Meulendijks recent nog succesvol tijdens het NK junioren.De combinatie werd tweede.
Lotte op haar Facebook: “Het liefste paard dat ik ken, die altijd voor je door het vuur ging!! Dit jaar team zilver op het EK en individueel zilver op het NK!! Wat ga ik hem onbeschrijfelijk veel missen!!! Wat een toppaard en wat een verschrikkelijk nieuws!! Ik hou van je allerliefste Tommie, rust zacht!! Forever in my heart!”
Anne Meulendijks, die het paard voor Lotte reed, op haar Facebook: ”Allerliefste Tommie wat zal ik jou missen! Je was altijd vrolijk, lief en zetten altijd je beste beentje voor. Ook was je mijn aller eerste paard, je zult altijd een speciaal plaatsje in mijn hart hebben! Rust zacht lieve TomTom!”
Na het NK junioren had Tom Tom Go vakantie gekregen. De familie zelf is in Turkijke op vakantie. Tom Tom is door een onbekende oorzaak overleden.
Tom Tom Go is 14 jaar oud geworden.
Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 07-08-14 06:49, in het totaal 6 keer bewerkt