Vorige week is de Duitse subtopamazone Heidi Braun door een onbekende neergestoken. Braun zag brand in de omgeving waar haar hooi en stro-opslag is. De opslag is vlakbij de binnenbak. Toen Braun richting de brand rende zag ze een man staan. Toen ze hem wilde aanspreken rende de man weg. Braun zette de achtervolging in, maar toen haalde de man uit met een mes. Ze werd in haar been en bovenlichaam gestoken. Het was de moeder van Braun die te hulp schoot en eerste hulp verleende in afwachting op de ambulance. Deze bracht Braun naar het ziekenhuis. Na vijf dagen werd de amazone ontslagen uit het ziekenhuis.
De brandweer is ter plaatse gekomen om de brand te blussen. Ruim duizend balen stro zijn verbrand. De schade wordt geschat op 35.000 euro.
En daarom nooit alleen achter een verdachte aan rennen!! Je weet nooit wat een gek kan gaan doen.. Je ziet het ook vaak bij winkeldiefstal bv.. Bloedlink, dat blijkt maar weer.. Hopelijk herstelt ze snel, maar tjee wat zal ze zijn geschrokken..
Knakker
Geplaatst: 01-08-14 07:24
inderdaad, achteraf niet slim, maar wel je 1e ingeving in zo'n situatie denk ik...
petraaken
Oef, sterkte voor de betrokkenen. Inderdaad, eerste ingeving denk ik... Waarschijnlijk ook niet stil staan bij het feit dat als ie de dader is, hij gewapend kan zijn, daarvoor gaat het allemaal te snel denk ik.