Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(Van de man hè, niet van het geld
)
heidy_wilco schreef:Ik denk dat er eerlijk gezegd niet zo veel van overblijft als die man gesnapt wordt...(Van de man hè, niet van het geld
)
Ik hoop dat hij gauw gepakt wordt!
Mioux schreef:heidy_wilco schreef:Ik denk dat er eerlijk gezegd niet zo veel van overblijft als die man gesnapt wordt...(Van de man hè, niet van het geld
)
Ik hoop dat hij gauw gepakt wordt!
om even amerikaans te beginnen er staat ook niet bij "dead or alive" of "alive" hihi dus het maakt niet uit hoe die gevonden word,maar dat t moet stoppen is zeker,het slaat absoluut nergens op en vind het ronduit zwak !
Hobbyhorse schreef:Goedgezegt Mioux , maar ik denk ook wel dat er vaak en heel naar menselijk verhaal achter dit soort verhalen zit, dat mensen die dieren iets aandoen of verwaarlozen vaak zelf profesionele hulp nodig hebben.
bigone schreef:Geldelijke beloning doet met toch alerter zijn, als ze normaal niet opkijken van een auto bij een paardenweide dan nu misschien wel.
ohjajoh6 schreef:Weet je Blon_D? Dat snap ik dus juist niet aan het hele verhaal. Het kan toch bijna niet anders als dat de merries in kwestie verdoofd worden, anders blijft er toch niet 1 staan, zo van, snij mij maar kapot hoor van achteren? Leer mij merries of vrouwen in het algemeen kennen dan...