Amerika: beloning voor opsporen van paardenschieter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Amerika: beloning voor opsporen van paardenschieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 21:34

http://www.bokt.nl / http://horsetalk.co.nz/

In de Amerikaanse staat Utah is een beloning van 5.000 Amerikaanse dollars uitgeloofd voor de gouden tip die lijdt tot de aanhouding van een schutter die vier paarden heeft gedood.

De schutter heeft tussen 12 en 15 juli vier paarden in een wei in Syracuse doodgeschoten. Het lijkt er op dat de paarden eerst bij elkaar zijn gedreven om vervolgens te zijn doodgeschoten. Wie de dader is, is op dit moment onbekend. De politie onderzoekt de zaak.

De paarden zijn dood in de wei aangetroffen door de eigenaren. Zij waren een aantal dagen met vakantie en troffen de paarden op 15 juli dood aan.

De lokale dierenbescherming is geschokt. Zij hebben de beloning uitgeloofd in de hoop dat er enige informatie naar bovenkomt waardoor de dader opgepakt en berecht kan worden.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:35

De titel misschien even veranderen, ik las dat de schutter een beloning kreeg voor het neerschieten van de paarden :P

Maar ik hoop dat die idioot snel gepakt word!

Spelt

Re: Amerika: beloning voor opsporen van paardenschieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:41

Is het hier met een mes, doen ze het in Amerika gewoon met een geweer.

Stelletje mafketels op de wereld, bah!

Danielleeee_

Re: Amerika: beloning voor opsporen van paardenschieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:12

Ik begrijp echt niet dat je zo achterlijk kan zijn om zomaar paarden dood te schieten. Hopelijk wordt de dader snel gevonden en zal hij (of zij) een verdiende straf krijgen. :n