Reddingsbrigade redt zwemmend paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Reddingsbrigade redt zwemmend paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 20:57

http://www.horseandhound.co.uk / http://www.bokt.nl

Twee reddingsboten zijn gebruikt in het redden van een zwemmend paard in Groot-Brittannië. Het paard schrok vermoedelijk van een hond, waardoor de ruiter viel. Het paard rende vervolgens het Langstone Harbour kanaal in.

De reddingsbrigade zag het incident gebeuren en werd opgedragen het paard weer veilig op het strand te brengen. "We moesten een beetje schapen drijven" zegt Aaron Gent, lid van de reddingsbrigade. "We wilden het paard ervan zien te overtuigen dat verder zwemmen geen goed idee was."

Het paard kon uiteindelijk terug gedreven worden, maar galoppeerde vervolgens het strand op. Een van de reddingsboten moest gebruikt worden om te voorkomen dat het paard op de badgasten in rende. Na tien minuten werd het paard gevangen door een omstander en werd hij weer herenigd met zijn eigenaar.

Klik hier voor foto's.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:07

jee...ik zou me toch rot schrikken als eigenaar.Het zadel ligt niet helemaal goed :+

deflin

Re: Reddingsbrigade redt zwemmend paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:11

Nee idd, vandaar dat ze er af viel / ehh los liet??

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:39

Volgende keer moet je het zadel aan de bovenkant erop leggen...
Goed dat de reddingsbrigade het paard terug aan land gekregen heeft.
Stel je voor dat water is behoorlijk fris en op een gegeven moment is het paard toch op!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:09

Jeetje dat het paard niet kopje onder is gegaan met dat zadel onder zn buik? :wow:
Geluk bij een ongeluk pffffff _/-\o_

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:14

In Engeland doen ze werkelijk alles verkeerd om. Links rijden, op het 'verkeerde' been lichtrijden en nu ook al onder je paard hangen tijdens het rijden?

Hoop dat het zadel nog gered kan worden en dat er verder niks ernstigs gebeurd is?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:20

Leffroi schreef:
In Engeland doen ze werkelijk alles verkeerd om. Links rijden, op het 'verkeerde' been lichtrijden en nu ook al onder je paard hangen tijdens het rijden?

Hoop dat het zadel nog gered kan worden en dat er verder niks ernstigs gebeurd is?

:') :j

maceooliver

Re: Reddingsbrigade redt zwemmend paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:30

Stelletje grappenmakers allemaal :) Ik lach me rot om jullie commentaar :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:31

Leffroi schreef:

you made my day _/-\o_

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:31

Leffroi schreef:

_/-\o_ _/-\o_ :') :') :')