De Tour de France die inmiddels al weer een aantal dagen onderweg was maandag nog op Britse bodem. Daar kreeg een ruiter het idee om het 'op te nemen' tegen de wielrenners. Met zoveel camera's op de wielrenners kon het ook niet anders dat deze actie gefilmd zou worden.
De ruiter is Howard Baker, zijn paard is Harry. Het duo rent eventjes voluit mee met de wielrenners om vervolgens in een handgalopje over te gaan.
Waarom juichen de mensen als het paard als een dolle rechtdoor rent
pillow
Geplaatst: 09-07-14 20:31
SylviaIsabel schreef:
Wat denk je Dan kan de wedstrijd weer verder. Het gaat per slot om het fietsen
Pluizebolpum
Geplaatst: 09-07-14 23:34
Wel briljant dat ie aan het eind nog even netjes zijn dophoed afdoet om te groeten.
Bij dat eerste filmpje van LadyMadonna moest ik nog wel lachen om het commentaar van de commentatoren, maar dat kind dat met pony en al over de kop gaat, sodejuter. Om over dat losgebroken paard nog maar te zwijgen...
Maar idd komt het vaker voor. Was ook de enige reden dat ik de Tour de France altijd minder erg vond om verplicht te moeten kijken dan voetbal. Bij de Tour zie je tenminste nog eens mooie vergezichten en zo af en toe een paard.
petraaken
Ach elk jaar zijn er wel een stel ruiters die even mee crossen met de rennes. En elk jaar is er wel ergens een toeschouwer, hond of ander dier die de boel verstoort. Of dat nu de tour is of een of andere voorjaars of najaarsklassieker.
Wat denk je Dan kan de wedstrijd weer verder. Het gaat per slot om het fietsen
En dan nog het paard vangen
gretoes
Geplaatst: 10-07-14 10:41
LadyMadonna schreef:
Gebeurt practisch elke tour. Gaat niet altijd goed trouwens: 2003: [ Video ]
Oooooh!!
Deze staat echt nog zo sterk in mijn geheugen, ik lag in het ziekenhuis, na een ongeluk en daardoor een zware buikoperatie..... lachen was echt onmogelijk..... maar jah als je dan dit ziet gebeuren, toen moest ik toch een beetje lachen! Pijn dat dat deed!
Anoniem
Geplaatst: 10-07-14 11:05
Tjha wat een nieuws, gebeurt elk jaar wel en vind het met die van paar jaar terug met die kindjes zonder zadel echt niet fijn om te zien. Ponys hden wel door de wielrenners kunnen gaan lopen nadat ze afgegooid waren.
Dat 2de flimpje omg, ik heb die fietsers nog nooit zo hard zien trappen. Moeten ze vaker doen Zolang mensen hun paarden erbij goed onder controle hebben vind ik het niet zo probleem. Wel als ze er afvallen en de paarden/ponys in de weg gaan lopen.