Superfan Henk Roskamp kon zijn ogen gisteravond maar nauwelijks geloven: op de tribune van het CHIO in Rotterdam stond hij plotseling oog in oog met zijn grote idool Bruce Springsteen.
De beroemde Amerikaanse rockartiest bleek op het paardentoernooi te gast te zijn om zijn dochter Jessica aan het werk te zien. Zij nam gisteravond deel aan één van de wedstrijden op het concours hippique. Vader Springsteen keek, samen met zijn vrouw Patti Scialfia, toe vanaf de tribune.
'Ik stond helemaal te shaken toen ik hem zag, maar ik moest iets doen,' zegt Roskamp, in het dagelijks leven gevierd zakenman in de haven. Hij overwon zijn zenuwen en stapte op zijn held af. 'Bruce zat gewoon aan aan tafeltje, heel rustig eigenlijk. Ik wilde hem de foto laten zien van mijn huiskamer waar een kolossale plaat van zijn optreden hangt. Bruce pakte mijn telefoon heel rustig vast, keek eens goed en zei dat hij zich dat optreden nog goed herinnerde.'
De ontmoeting duurde een paar minuten, maar beveiligers schermden hem al snel weer af. De organisatie van het CHIO was dolblij met de komst van hun eregast.
Is dit nu nieuws. Volgens mij is hij wel vaker te zien op concoursen waar zijn dochter start.
Deleted
Geplaatst: 21-06-14 21:09
Stond gisteren naast hem tijdens het CHIO, vond het zo leuk en was eigenlijk eerder verbaast om hem in Rotterdam te zien (had Jessica al wel zien losrijden en eigenlijk niet verder over nagedacht) dat ik helemaal ben vergeten om te vragen om een foto van ons samen! Gisteren ook nog een aantal foto's gemaakt tijdens de landenwedstrijd, waaronder een aantal foto's van Jessica Springsteen. Heb gisteren een paar op Instagram (en Twitter) gedeeld en kreeg een superleuke reactie van Jessica, die de foto vervolgens op haar profiel had geplaatst. Al met al een geweldige dag dus.