Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LBLGypsyCobs schreef:Zouden ze dat ook mogen besteden aan ruiterpaden of is het echt alleen voor de wedstrijdsport?
_San87_ schreef:Misschien ben ik te cynisch, maar ik geloof niet dat er ook maar iets van dat geld bij de breedtesport terecht komt. Topsport is toch veel belangrijker...
Ik heb het dan over het geld dat bij de KNHS terecht komt, hé.
LBLGypsyCobs schreef:Stel dat de paardensport van het Olympisch programma verdwijnt, is de KNHS dan nog wel aangesloten bij het NOC*NSF?
Ik hoor her en der geluiden dat het ondoorzichtige jureren in de dressuur toch wel eens voor problemen zou kunnen zorgen op de Olympische Spelen.
LBLGypsyCobs schreef:Dat soort veranderingen heeft tijd nodig bij een organisatie als de KNHS en zeker bij de FEI.
Het zou alleen zonde zijn als de paardensport daardoor de Olympische status verliest.
De sport moet ook voor een niet paarden mens leuk en begrijpelijk zijn om naar te kijken.
Nu hoor ik van veel mensen om me heen dat ze het allemaal wel knap vinden, maar dat ze het vaak erg geforceerd vinden en niet snappen hoe de puntentelling nu precies werkt.
LBLGypsyCobs schreef:Stel dat de paardensport van het Olympisch programma verdwijnt, is de KNHS dan nog wel aangesloten bij het NOC*NSF?
Ik hoor her en der geluiden dat het ondoorzichtige jureren in de dressuur toch wel eens voor problemen zou kunnen zorgen op de Olympische Spelen.
_San87_ schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik paardrijden ook gewoon richting dierenmishandeling vind neigen. En ik ben niet eens een leek.
_San87_ schreef:Misschien ben ik te negatief, maar ik geloof niet dat er ook maar iets van dat geld bij de breedtesport terecht komt. Topsport is toch veel belangrijker...
Ik heb het dan over het geld dat bij de KNHS terecht komt, hé.