Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nieniet schreef:Moeten ze dan niet eens over gaan op losse hindernissen?! Dit is toch verschrikkelijk! Er gaan gewoon mensen en paarden dood omdat de hindernissen niet 'meegeven' om t zo maar te zeggen! Ik vind dit echt niet meer kunnen!
Lara_Silver schreef:nieniet schreef:Moeten ze dan niet eens over gaan op losse hindernissen?! Dit is toch verschrikkelijk! Er gaan gewoon mensen en paarden dood omdat de hindernissen niet 'meegeven' om t zo maar te zeggen! Ik vind dit echt niet meer kunnen!
Schrijf geen onzin neer, dit had net zo goed kunnen gebeuren op losse hindernissen en ik ben zelfs in de vrije natuur onder mijn paard terecht gekomen, ging op het nippertje goed en er kwam geen sprong aan te pas. Ongelukken gebeuren, in welke sport, en in welke tak dan ook.
Heel veel sterkte aan alle betrokkenen.
nieniet schreef:Moeten ze dan niet eens over gaan op losse hindernissen?! Dit is toch verschrikkelijk! Er gaan gewoon mensen en paarden dood omdat de hindernissen niet 'meegeven' om t zo maar te zeggen! Ik vind dit echt niet meer kunnen!
liedje89 schreef:Bij het soort hindernissen dat je in de cross gebruikt is het risico om over de kop te slaan (en dus veel harder te vallen of onder je paard te komen) juist veel groter als de hindernissen niet goed vast staan. Was laatst nog een topic over![]()
Erg triest voor alle betrokkenen trouwens.
Lara_Silver schreef:liedje89 schreef:Bij het soort hindernissen dat je in de cross gebruikt is het risico om over de kop te slaan (en dus veel harder te vallen of onder je paard te komen) juist veel groter als de hindernissen niet goed vast staan. Was laatst nog een topic over![]()
Erg triest voor alle betrokkenen trouwens.
En dit topic is volgens jullie bij uitstek de plaats om die discussie nog maar eventjes dunnetjes over te doen?

Lara_Silver schreef:nieniet schreef:Moeten ze dan niet eens over gaan op losse hindernissen?! Dit is toch verschrikkelijk! Er gaan gewoon mensen en paarden dood omdat de hindernissen niet 'meegeven' om t zo maar te zeggen! Ik vind dit echt niet meer kunnen!
Schrijf geen onzin neer, die eeuwige niet-argumenten ook altijd. Dit had net zo goed kunnen gebeuren op losse hindernissen en ik ben zelfs in de vrije natuur onder mijn paard terecht gekomen, ging op het nippertje goed en er kwam geen sprong aan te pas. Ongelukken gebeuren, in welke sport, en in welke tak dan ook.
Heel veel sterkte aan alle betrokkenen.