Allegro C verkocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Allegro C verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 07:57

www.equnews.be /www.bokt.nl

Vlaams kampioen Koen Vereecke heeft Allegro van de Donkhoeve (Mr. Blue x Robin II Z) verkocht. Eind december werd Vereecke hiermee nog Vlaams kampioen op Jumping Mechelen. Het 14-jarige fokproduct van Gustaaf Quintelier is dit weekend aan het werk op de CSI3* van Bethune met de 43-jarige Argentijn Fabio Levias da Costa.

Enkele weken geleden won Koen Vereecke met Allegro nog op de CSI3* van Lummen een 1.45m proef. Zij werden er ook tweede in een 1.50m rubriek. Tijdens het indoorseizoen werden zij nog verschillende keren derde op de CSI van Opglabbeek, Genk en Rosieres aux Salines. Op het Belgisch kampioenschap werden zij vorig jaar nog derde na Gregory Wathelet en Pieter Devos.

“Allegro is 14 jaar oud en de laatste tijd was er veel vraag naar. Ik moet ook zien dat mijn stal blijft draaien en daarom heb ik beslist om hem te verkopen.” aldus Koen Vereecke, die sinds eind vorig jaar volledig eigenaar was van Allegro.

HeavensLove

Re: Allegro C verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 10:21

ik ben eens benieuwd, want Koen rijdt er al zo lang mee en nen simpele is het niet, ik ben eens benieuwd of er een andere ruiter ook zo goed mee kan rijden, had nooit verwacht dat hij hem ging verkopen, maar ja wat moet je doen als je geen sponsor niet meer hebt en er nog geld in het la'tje moet komen hé ...