Op de Nansumerweg in Holwierde zijn dinsdagavond een paard en wagen in de sloot beland. Een man is hierbij gewond geraakt en met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. Een vrouw die ook op de wagen zat bleef ongedeerd en kwam er van af met enkel een nat pak. Brandweerlieden en omstanders slaagden erin na diverse pogingen het paard, dat vast kwam te zitten in de sloot, op het droge te krijgen.
De oorzaak van het ongeluk was vermoedelijk een stuurcorrectie nadat de wagen in een zachte berm terecht kwam.
Oei, das wel ff stijl naar beneden ja, bah. Hopelijk komt iedereen er goed vanaf.
Caesar
Geplaatst: 06-06-14 12:31
Fijn dat de betrokkenen van dit ongeval onherkenbaar zijn gemaakt. Toch een stukje privacy. Hoop dat het paard snel weer wat beter loopt, is een pittig eindje naar beneden.
Dat is een eng slootje, gelukkig (ondanks alles) is het nog redelijk goed afgelopen. Als ik zie hoe de wagen in de sloot ligt, heb ik de kriebels over me lijf heen lopen. Sterkte voor alle betrokkenen.
Die kunnen in hun handen klappen dat ze het nog kunnen navertellen én hun paard nog hebben. Jongens wat een ongeluk is dat geweest, hele koets opgeklapt.