Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura01234 schreef:wanneer wordt dit uitgezonden?
NathalietjeB schreef:Wanneer word t uitgezonden dan??
besita schreef:petraaken schreef:Huh, en eerder meldden ze dat het WEG te vroeg kwam voor Toot en Rath. Wilden ze zand strooien in de ogen van de concurrentie?
de vorige kwalificatie kwam te vroeg
Ik vond het een fijne proef de vorige keer, hopelijk kan hij hem nog verbeteren! 
Lara_Silver schreef:Mouhahah ik hoop dat dit even goed de mond snoert van diegenen die zeiden dat we hem niet meer terug zouden zien!Ik vond het een fijne proef de vorige keer, hopelijk kan hij hem nog verbeteren!
easygoing schreef:Lara_Silver schreef:Mouhahah ik hoop dat dit even goed de mond snoert van diegenen die zeiden dat we hem niet meer terug zouden zien!Ik vond het een fijne proef de vorige keer, hopelijk kan hij hem nog verbeteren!
om dit topic niet ook gelijk te gaan verpesten het verzoek om mensen die er anders over denken in hun waarde te laten en hun eigen mening te laten houden.
Ontopic:
Ben benieuwd hoe ze het op het hoogste podium gaan doen.

easygoing schreef:Ach als je het zo bekijkt dan was hij al terug geweest als hij een b proef gestart had.
Hij is in mijn ogen pas terug als hij de grote van nu de baas kan en kan blijven.
Dan kan men natuurlijk nog gaan muggenziften over de definitie van 'terug' uiteraard.

Die vind ik misschien nog wel beter bewegen als zijn pa.