Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gem schreef:Het was inmiddels al de vierde keer dat de brandweer op deze locatie ingezet werd.
Uiteindelijk is in overleg met de eigenaar besloten het paard in de sloot te laten. Het paard is eigendom van Gradiënt ecobeheer en kan volgens hen zelfstandig weer uit de sloot komen.
Zou de eigenaar dit nog wel zijn gaan controleren….. Grit schreef:Gem schreef:Het was inmiddels al de vierde keer dat de brandweer op deze locatie ingezet werd.
Uiteindelijk is in overleg met de eigenaar besloten het paard in de sloot te laten. Het paard is eigendom van Gradiënt ecobeheer en kan volgens hen zelfstandig weer uit de sloot komen.
OngelooflijkZou de eigenaar dit nog wel zijn gaan controleren…..
ik vraag me inderdaad af hoe het paard hier zelf uitkomt. Die raakt toch steeds meer uitgeput hoe langer die daar in zit.. Heel raar.. Als eigenaar zijnde zou ik ze de sloot in schoppen en ze daar houden tot hij eruit was als mijn paard daar vast zat en ze zouden hem willen laten zitten. Hoop dat hij er echt op eigen kracht uit gaat komen Citaat:Het paard is eigendom van Gradiënt ecobeheer en kan volgens hen zelfstandig weer uit de sloot komen.