Een amazone is met haar paard in een sloot beland na een botsing tussen twee voertuigen afgelopen vrijdagmiddag in Doornenburg. Een voertuig raakte in de bocht de macht over het stuur kwijt en raakte hierbij een tegemoetkomende auto. Het voertuig dat uit de bocht vloog sloeg daarna over de kop en kwam een aantal meter verder weer op de wielen tot stilstand.
Tijdens deze duikvlucht scheerde de auto rakelings langs een ruiter met paard. Het paard schrok en sprong opzij, waarbij het samen met de ruiter op de kop in de sloot belande. Toen het paard uit de sloot probeerde te komen, bleef het vastzitten in het prikkeldraad.
Buiten wat wondjes maken de amazone en paard het goed.
Brr, zag het al op facebook. Ik rij daar ook wekelijks, je zou t niet verwachten daar, is gewoon een rechte weg.. Zo zie je maar, altijd oppassen. Ongeluk zit in een klein hoekje.
De autobestuurders maken het ook goed voor zover ik weet Joatlijd
loesjevosje
Geplaatst: 01-06-14 07:22
Op dat punt is afgelopen jaar a 3 keer ernstig ongeluk gebeurd. Mensen rijden veelste hard en snijden vaak de bocht af. Gelukkig dat het zo goed is afgelopen het had ook heel anders kunnen wezen.
Suzanne F.
Geplaatst: 01-06-14 07:53
Jeetje dat is schrikken. Dat had heel verkeerd af kunnen lopen.
Het is trouwens Doornenburg met een -n ertussen.
jorika1986
Geplaatst: 01-06-14 07:54
Oei oei!!! Das noch eens vette pech!
cids
Geplaatst: 01-06-14 08:06
He, ik zie dat mijn dochter zelfs bokt gehaald heeft. Gelukkig gaat het met sanne en haar pony kate goed. Ze hebben allebei flink spierpijn, maar niks ernstigs. Het had heel anders kunnen aflopen. Ze zijn eerst bijna geraakt door de auto die hun rakelings op de kop passeerde, daarna hebben ze op de kop in de sloot gelegen met de ruiter eronder. Vervolgens dwars door prikkeldraad waarbij de pony in eerst instantie kwam vast te zitten. Gelukkig kon mijn dochter zelf door rustig te blijven haar pony los krijgen want de toegesnelde mensen hadden alleen oog voor de auto´s. Die zagen er ook verschrikkelijk uit. Een wonder dat iedereen het overleeft heeft. Dit is mijn dochter met haar pony en dit de auto, die groene berm daar reden zij op.