Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Letizia schreef:Nee, maar op fietspaden rijden ontkom je toch echt niet, soms is het of het fietspad of de 60/80 weg en geen/slechte berm, dan kies ik toch echt voor het fietspad...
Bebouwde kom zal ik altijd even de mest aan de kant schuiven.
Mister01 schreef:wel vind ik het het noemen waard dat de gemeente wel serieus hun best aan het doen is om het ruiterpadnetwerk te verbeteren. want net als bij Biggekerke langs de rondweg is er wel een nieuw pad aangelegd. alleen snappen ze geloof ik nog niet helemaal dat je een ruiterpad niet maakt door er gewoon een lading zand te droppen
Sieltjuh schreef:Mister01 schreef:wel vind ik het het noemen waard dat de gemeente wel serieus hun best aan het doen is om het ruiterpadnetwerk te verbeteren. want net als bij Biggekerke langs de rondweg is er wel een nieuw pad aangelegd. alleen snappen ze geloof ik nog niet helemaal dat je een ruiterpad niet maakt door er gewoon een lading zand te droppen
Of gewoon hopen houtsnippers neerstrooien in de hoop dat de paarden ze zelf maar uitlopen
[ Afbeelding ]
Anderzijds mogen we niet klagen, want de gemeente Veere hééft ruiterpaden! Daar mogen de andere twee gemeenten op Walcheren nog wat van leren