Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KootMiraDrum schreef:Ik ga er vanuit dat hij idd niet getraind is. Is maar beter ook, want Vingino was net voor vertrek ingespoten in een been en moest rustig aan doen.
Vind het persoonlijk niet netjes om dit zo openbaar te maken. Citaat:Ook over de conditie van het paard is weinig bekend. In het kamp van Visser werd gesuggereerd dat het niet trainen van dit paard - de combinatie Visser/Vingino had Olympische aspiraties - een ramp is. Dat echter wordt weer betwijfeld door andere deskundigen, onder wie Dirk Willem Rosie, hoofdredacteur van toonaangevende paardenbladen en - websites.
,,De situatie van Vingino is te vergelijken met een topsporter, een voetballer bijvoorbeeld, die een tijdje rust neemt. Hij kan ook niet, als hij een maand op het strand in Spanje heeft gelegen, meteen de volgende zaterdag een topwedstrijd spelen. Maar met een normale opbouwtraining, kan het paard na een goede maand zo weer aan een toernooi meedoen
Waikiki schreef:KootMiraDrum schreef:Ik ga er vanuit dat hij idd niet getraind is. Is maar beter ook, want Vingino was net voor vertrek ingespoten in een been en moest rustig aan doen.
Mag ik vragen wat de exacte reden is dat je dit op bokt plaatst? Ik denk niet dat iemand hier dit ook maar aangaat.Vind het persoonlijk niet netjes om dit zo openbaar te maken.
, dat lijkt me een kardinale fout... er is hier geen sprake van Goddelijke voorzienigheid. Roxxan schreef:Sportpaarden worden trouwens boven een bepaalde leeftijd regelmatig ingespoten met bepaalde vloeistof om gewricht genoeg smering te geven. Niets speciaals aan dat inspuiten volgens mij. Anders zou Visser dat toch niet zelf verkondigen?

Roxxan schreef:Sportpaarden worden trouwens boven een bepaalde leeftijd regelmatig ingespoten met bepaalde vloeistof om gewricht genoeg smering te geven. Niets speciaals aan dat inspuiten volgens mij. Anders zou Visser dat toch niet zelf verkondigen?
ik heb jaren op een internationale stal gewoon-gewerkt, noem het preventief verzorgen!
zat in de verkeerde
LBLGypsyCobs schreef:Werkelijk verschrikkelijk om te lezen dat dit als normaal wordt gezien, dan vraag je dus dingen van een paard wat het fysiek niet aan kan