Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
jesito schreef:Ze hadden niet zoveel regen verwacht, maar ze weten vaak wel dat hun weide een risico is met veel regenval, dus dan handel daar naar.
Maar gelukkig staan ze nu droog.
Ils_K schreef:Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
Ik denk niet dat ze hadden bedacht dat er zoveel zal vallen, dat de vecht het niet aan kon.
Ze hebben het elke keer over in net noorden veel regen, nou sinds gister avond valt hier pas echt wat regen. Je kan niks van de weerberichten op aan, het is allemaal zo plaatselijk.
singasong schreef:Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
Meeste handelaren van Shetlanders kijken niet zo nauw.