Morgen zal vanaf 10.00 uur het eindexamen van de hengsten in het voorjaarsverrichtingsonderzoek starten. Als eerste zullen de springhengsten beoordeeld worden, waaronder zich ook twee vijfjarige hengsten bevinden die deelnemen aan het vrijwillige verrichtingsonderzoek van 21 dagen.
Rond het middaguur worden vijftien dressuurhengsten verwacht in de baan, waaronder nummer 50: Glamourdale (Lord Leatherdale x Negro), de kampioen van de hengstenkeuring 2014, en nummer 52: Glock's Toto Jr. (Totilas x Desperados).
Het eindexamen zal plaats vinden op het KWPN-centrum in Ermelo en bezoekers zijn welkom. Daags na het eindexamen zal een overzicht van de video's van de in het stamboek ingeschreven hengsten te vinden zijn op http://www.kwpn.tv
Ik heb een heleboel foto's gemaakt. Ik ga proberen vanavond al te beginnen met bewerken en dan een topic aanmaken, al denk ik dat er een heleboel zijn die ook foto's hebben!
Overigens is het helemaal goed gegaan met mijn hond. Het was voor haar een hele goede les om hierbij te zijn en te leren omgaan met mensenmassa's. Ze was SUPERbraaf en iedereen was van haar gecharmeerd! (Zelfs Edward... )
Leuk, heb je ook een verslagje van je bevindingen van de dressuurhengsten? Agossie? Persoonlijk snap ik niet echt de goedkeuring van de Bordeaux en de Jazz x Lancet..
De Jazz liep ècht fantastisch en ik ben ècht geen fan van Jazz. Er waren wel een aantal waarvan ik echt onder de indruk was en daar was Giovanni er één van. Ik ga voorzichtig even kijken of ik alles nog goed uit elkaar kan houden... Haha!
Ik zelf heb geen verslagje, was meer met mijn camera bezig dan echt verslaglegging. Ik ben er niet zo heel goed in. Een stalgenootje die met me mee was heeft wel allerlei aantekeningen gemaakt bij diverse paarden.