Windsor: Grand Prix overwinning voor Dujardin en Uthopia

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Windsor: Grand Prix overwinning voor Dujardin en Uthopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 10:28

www.rwhs.co.uk / http://www.bokt.nl.

Een vlotte en expressieve proef met een score van bijna 77% leverde gisteren een overtuigende Grand Prix overwinning op voor de Britse Charlotte Dujardin met de hengst Uthopia (v. Métall) tijdens de Royal Windsor Horse Show.

's Werelds nummer één was vooral blij met de Nederlands gefokte hengst: "Na Saumur was ik nogal teleurgesteld omdat hij echt lastig was, maar vandaag liet hij me helpen. Ik probeer om met hem dezelfde band te krijgen als met Valegro, maar zijn karakter is volledig anders. Het is ook een geweldige uitdaging om een goede Grand Prix te rijden op een paard dat niet zo makkelijk is als Valegro."

Charlotte's landgenoten Michael Eiberg en Carl Hester werden respectievelijk tweede en derde.

Klik hier voor de uitslagen.
Laatst bijgewerkt door Gem op 16-05-14 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: typo

Isabel_k

Re: Windsor: Grand Prix overwinning voor Dujardin en Uthopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:57

Utophia is toch van Carl Hester of ligt dat aan mij?

Amazone7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:59

Ja volgemsmij wel, maar Valegro is ook van Carl toch? Charlotte rijd ze alleen en brengt ze uit.

Fritt_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 13:09

Sorry, er staat ook ergens een foutje 'Uthupia' (tekst) en 'Uthopia' (titel), het is denk ik het laatste.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 15:57

Charlotte Dujardin is de vaste amazone van Carl Hester. Zij rijdt Valegro voor vast, omdat ze een super combinatie vormen. Carl rijdt om die reden niet op m. Utophia wordt door zowel Hester als Dujardin gereden. Momenteel is Hester meer bezig met Barney. Alle paarden zijn van Hester en blijven ook van hem. Charlotte heeft aandelen in verschillende jaarlingen/twenters. :)