Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

pipo schreef:Maar ben ik dan de enige die ook de eigenaar toch een ietwat schopje nodig heeft. Waarom moeten er zoveel dieren sterven als er goede controle is? Met controle bedoel ik dus dat de eigenaar iedere dag langs komt en een rondje maakt om te zien hoe en wat en gelijktijdig de omheining controleert of zo.
Ik snap dat echt niet.
geerke schreef:pipo schreef:Maar ben ik dan de enige die ook de eigenaar toch een ietwat schopje nodig heeft. Waarom moeten er zoveel dieren sterven als er goede controle is? Met controle bedoel ik dus dat de eigenaar iedere dag langs komt en een rondje maakt om te zien hoe en wat en gelijktijdig de omheining controleert of zo.
Ik snap dat echt niet.
ik begrijp dat ook niet,het eerste afval was gestort op 4 mei,nu is het 13 mei?
Ik loop iedere dag een rondje,met een poepschep,en automatisch controleer je dan ook de afrastering enzo.De kans dat er bij mij snoeiafval ligt is erg klein want ik heb geen buren.
geerke schreef:pipo schreef:Maar ben ik dan de enige die ook de eigenaar toch een ietwat schopje nodig heeft. Waarom moeten er zoveel dieren sterven als er goede controle is? Met controle bedoel ik dus dat de eigenaar iedere dag langs komt en een rondje maakt om te zien hoe en wat en gelijktijdig de omheining controleert of zo.
Ik snap dat echt niet.
ik begrijp dat ook niet,het eerste afval was gestort op 4 mei,nu is het 13 mei?
Ik loop iedere dag een rondje,met een poepschep,en automatisch controleer je dan ook de afrastering enzo.De kans dat er bij mij snoeiafval ligt is erg klein want ik heb geen buren.