Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LiesbethDW schreef:" [...] tot die tijd zal Damon Hill nog deelnemen aan de observatiewedstrijden in Perl-Borg en in Aken."
Hoopte er al op, Aken valt erg laat dit jaar, dus ging er stiekem al vanuit dat ze Aken als observatiewedstrijden gaan gebruiken (ook voor het springen, hoop ik!). Geweldig nieuws, al ging het artikel daar eigenlijk niet over.
Dallista schreef:Grotendeels waarschijnlijk wel, maar ik kan me niet voorstellen dat (bijvoorbeeld) de NOS helemaal geen rechten heeft om het een en ander te laten zien.
xnatalie95 schreef:Kentucky heb ik ook kunnen zien 4 jaar geleden (Wauw, de tijd gaat snel). ik heb geen FEI tv, volgens mij heb ik het gezien op Eurosport, of de NOS.
s0173957 schreef:Bwaa, NL met Siro, Undercover, Parzival en Johnson... ook niet mis è
GB gaat voor Brons imo, want buiten Valegro hebben die weinig... Bechtolsheimer is weggevallen, Hester rijdt niet meer met Uthopia... als het al van Dances With Wolves moet komen...
) die boven de 73% weten te scoren en Parzival, die zeker weten weer top is voor het WK!
Wat dacht je van die arme Denen, die elk jaar 4e worden, zelfs op het EK in eigen land! Mag je toch trots zijn op maakt niet uit welke kleur medialle