Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Furrow schreef:Sneeuwmaan schreef:Tja, als ze stoppen gaan de paarden wel ergens anders heen en stopt het dierenleed niet. Nu kunnen ze effectief wat aan het welzijn doen.
Maar toch klinkt het nu als het volk kalm houden.
Slipmatten en overdekt vervoeren waren niet de grootste problemen.
vraagteken schreef:Ben ik de enige die het een beetje gek vind dat je "vlees" mishandelt?
vraagteken schreef:Ben ik de enige die het een beetje gek vind dat je "vlees" mishandelt?
Jetta schreef:En varkens....ook mishandeld. En kippen....hetzelfde verhaal. En ook paarden. Wat voor vlees koop je, als vlees wilt eten van goed behandelde dieren? Juist! Biologisch-dynamische vlees!
Sok schreef:vraagteken schreef:Ben ik de enige die het een beetje gek vind dat je "vlees" mishandelt?
Nee hoor! Zie wel meerdere fouten in de tekst staan![]()
Jetta schreef:En varkens....ook mishandeld. En kippen....hetzelfde verhaal. En ook paarden. Wat voor vlees koop je, als vlees wilt eten van goed behandelde dieren? Juist! Biologisch-dynamische vlees!
Bassenqua schreef:Jetta schreef:En varkens....ook mishandeld. En kippen....hetzelfde verhaal. En ook paarden. Wat voor vlees koop je, als vlees wilt eten van goed behandelde dieren? Juist! Biologisch-dynamische vlees!
Biologisch vlees zegt totaal niks over het dieren welzijn, zegt alleen maar dat de dieren biologisch gehouden worden. Ook opgepropt met een 80000 stuks in een schuur gepropt kan biologisch zijn. Zegt alleen iets over de voeding en onderhoud land, niks over dieren welzijn.
Jumbo is mij al een tijdje kwijt als klant, idd vanwege de gekhouderij met vlees waar Jumbo zo goed in is. Wees gewoon duidelijk en verzin bijv geen etiketten als bio+ vlees, vervolgens test dit product een dikke onvoldoende op dierenwelzijn en mileu en blijkt er maar 40% bio vlees in te zitten. Hoe belazer je de boel.