Eerste editie North Holland Horse Trials verreden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Eerste editie North Holland Horse Trials verreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 12:07

www.bokt.nl
Geschreven door Bokker Amber

In het laatste weekeinde van april 2014 heeft de eerste editie van de North Holland Horse Trials plaats gevonden.

Op de terreinen van Manege Beukers, gevestigd aan het schitterende waterschap Groot Geestmerambacht, is in Oudkarspel, vlakbij Alkmaar, een internationale samengestelde wedstrijd door zowel pony- als paardencombinaties op het hoogste niveau (CCIP** / CIC* en CIC**) verreden.

De pony's hebben zondag, de laatste wedstrijddag, afgesloten met het springparcours waardoor het eindklassement bekend is geworden. De eerste prijs van de CCIP2* is gewonnen door Celine Geissler met haar pony Heiligenberg's Normandie. Tweede is geworden Emma Brussau met haar pony Rocky 536. Calvin Bockmann haalde op zijn verjaardag een mooie derde prijs met zijn pony Camissa Nera.

Bij de paarden CIC1* was het een mooie strijd. Na een spannende start in de dressuur op vrijdag en een prachtig springparcour te hebben gesprongen op zaterdag, stond Chantal Megchelenbrink al snel aan de leiding. Na zondag een foutloze cross te hebben gereden, was het al snel duidelijk. Chantal Megchelenbrink pakte de eerste prijs met haar What Ever. Tweede is geworden Alice Naber-Lozeman met Coral Estate Curacao. De derdde plek werd bezet door Elaine Pen met Aristocraat. Bij de CIC2* is Stephanie Bohe uit Duitsland met Hayton de winnaar en heeft Tim Lips de tweede en de derdde plaats opgeëist met zijn paarden Bayro en Concrex Oncarlos.

Alle uitslagen zijn te vinden op: www.rechenstelle.de

hyppolyte

Re: Eerste editie North Holland Horse Trials verreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:37

Oh wat balen dat ik dat nou gemist heb, zit ik verdorie 10 minuten vandaan!!! Wel een mooie uitslag in ieder geval :j

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:04

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:58

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:02

Mooi evenement. Jammer dat het toch wel wat nat was.
Ik hoop dat het voor de organisatie een succes is geweest en dat het volgend jaar weer georganiseerd wordt.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:05

ik hoop echt dat dit evenement er volgend jaar weer is, en dan hoop ik mee te doen. kijk er nu al naar uit!!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:54