Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:*toch wel een klein beetje jaloers op Romee van Paassen hoor, wat een prachtkans dat ze Wup te rijden krijgt. Je zal maar ouders hebben die dat zo kunnen betalen..... ze mag zich zeer gelukkig prijzen!*
Ik wens de nieuwe eigenaren alle succes toe met hun paarden.
Anoniem schreef:Suzanne F. schreef:*toch wel een klein beetje jaloers op Romee van Paassen hoor, wat een prachtkans dat ze Wup te rijden krijgt. Je zal maar ouders hebben die dat zo kunnen betalen..... ze mag zich zeer gelukkig prijzen!*
Ik benijd haar niet.
Er wordt op zo'n meisje toch wel druk gelegd wanneer er zo'n paard wordt aangekocht. Je koopt toch een verwachting.
Ik denk dat veel jonge ruitertjes veel blijer en gelukkiger zijn met hun gewone pony of paardje.
Er zijn diverse voorbeelden te noemen van jonge amazones van rijke ouders die de druk geestelijk niet meer aankonden.
Anoniem schreef:Suzanne F. schreef:*toch wel een klein beetje jaloers op Romee van Paassen hoor, wat een prachtkans dat ze Wup te rijden krijgt. Je zal maar ouders hebben die dat zo kunnen betalen..... ze mag zich zeer gelukkig prijzen!*
Ik benijd haar niet.
Er wordt op zo'n meisje toch wel druk gelegd wanneer er zo'n paard wordt aangekocht. Je koopt toch een verwachting.
Ik denk dat veel jonge ruitertjes veel blijer en gelukkiger zijn met hun gewone pony of paardje.
Er zijn diverse voorbeelden te noemen van jonge amazones van rijke ouders die de druk geestelijk niet meer aankonden.
Anoniem schreef:Natuurlijk zal ze blij zijn. Maar een 'gewoon' meisje is net zo blij wanneer ze een paardje krijgt.![]()
Ik wil alleen aangeven dat je een meisje met rijke ouders niet hoeft te benijden.
Ik benijd haar niet.