Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melaniepk schreef:Ik ken de mensen van het tweede slachtoffer persoonlijk, ze zijn gewoon bang om überhaupt nog hooi te voeren na dit tragische incident...
Verschrikkelijk, er zou eigenlijk toezicht op dit soort dingen moeten komen, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
karuna schreef:Dat is een voordeel van hooi voeren dat lokaal is gewonnen, je weet in ieder geval zo n beetje waar het vandaan komt en wat erin zit.
Nare situatie zo als je geen ruwvoer meer durft te geven en je een hele berg hebt liggen van mogelijk dodelijk hooi. Alleen waarom is er nu opeens een probleem mee, de plant groeit daar al jaren en zal denk ik ook al jaren in het hooi zitten. Waarom dan nu opeens ellende ermee?
karuna schreef:Ik snap je opmerking niet helemaal, verbaasd het je ook of juist niet?
Morganlefay schreef:karuna schreef:Ik snap je opmerking niet helemaal, verbaasd het je ook of juist niet?
Foto laat blad en bloem zien.
Heb die dingen in mijn tuin staan en bij mij is het september oktober bloemen en nu blad. Bloemen zijn meestal in november december helemaal weg door regen en/of vorst.
Vind de foto's daarom een beetje vreemd
karuna schreef:Ik snap je opmerking niet helemaal, verbaasd het je ook of juist niet?