Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tevergeefs hopen dat dit een verlaatte 1 april grap is. 

marlonFloris schreef:oh dat is wel erg dichtbij!
jakkes dat er zulke mensen bestaan. zorg gewoon voor je beesten!
Volgens mij ben ik er langs gefietst dinsdag, er stond een politie agente in de wei te praatten met meerdere mensen. Er hebben daar, voor zover ik mij kan herinneren, altijd wel pony's gestaan. Het is er wel een rommel, maar de toestand van de pony's is vanaf de weg lastig in te schatten.. Ik hoop dat de hulp niet te laat kwam!
of het moet idd om ratten als huisdieren gaan..... JoyCiej007 schreef:kadavers van dode ratten?
Ben ik dan ook een dierenmishandelaar omdat ik (bij een plaag van ratten) mijn zadelkamer soms vol heb staan met rattenvallen? En dat een rat soms z'n eigen poot afknaagt, uit de val ontsnapt, en enkele meters verder achter een deur alsnog dood neervalt?
dat de pony's en kippen etc. uitgemergeld en verwaarloosd zijn is natuurlijk wél heel erg. Maar wat die ratten er mee te maken hebben?of het moet idd om ratten als huisdieren gaan.....
JoyCiej007 schreef:Klopt, al is het in het verleden wel eens voorgekomen dat er een dode rat tussen het frame v/d deur en de muur klem zat. Alleen het staartje stak een klein stukje uit. Die rat kreeg ik met geen mogelijkheid er uit, en heb ik dus helaas letterlijk weg moeten laten rotten. De paarden konden daar trouwens niet bij.
En enkele jaren geleden is het gebeurd dat ik de waterton leegmaakte en schoonmaakte, en daar een dooie , rottende rat in het water vond. De buurman had gebruik gemaakt van gif. Ben daar wel flink van geschrokken, want straks is had die rat nog gif gegeten, en heeft daar lekker lang in het drinkwater van mijn paarden gelegen.
Je kan je best er op doen, maar je kan het echt niet voorkomen dat er af en toe eens een dooie rat in het één of andere gat aan het wegrotten is.