Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Benieuwd.....de aantijgingen zullen met medische verklaringen onderlegd zijn....
Dus laten we eerst maar eens afwachten....
Flevolander schreef:Persoonlijk vraag ik me überhaupt af of je als ruiter in staat bent om een kaak van een paard te ontwrichten.. Moet je natuurkundig gezien wel erg hard je best doen om tot dat soort krachten te komen, zeker vanuit die hoek gezien..
lrtj_ schreef:Dit lijkt mij stug,
Ik heb u2 en mischa wel eens aan het werk gezien op youtube en kan alleen beamen dat dit zeer vriendelijk ging.
Zo een beschuldiging is niet niks, ik kan er niet meer van maken dat het mij onmogelijk lijkt. Ze zouden hun goede naam echt niet op het spel zetten.
Babootje schreef:Flevolander schreef:Persoonlijk vraag ik me überhaupt af of je als ruiter in staat bent om een kaak van een paard te ontwrichten.. Moet je natuurkundig gezien wel erg hard je best doen om tot dat soort krachten te komen, zeker vanuit die hoek gezien..
Nou nee hoor. Met stang en trens is dat zo gebeurd.
Babootje schreef:Flevolander schreef:Persoonlijk vraag ik me überhaupt af of je als ruiter in staat bent om een kaak van een paard te ontwrichten.. Moet je natuurkundig gezien wel erg hard je best doen om tot dat soort krachten te komen, zeker vanuit die hoek gezien..
Nou nee hoor. Met stang en trens is dat zo gebeurd.