Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Beetje apart.
Die mensen hebben de woning pas 2,5 jaar geleden gekocht, toen wisten ze ook al dat daar geboord werd toch? En die stormschade kan de NAM toch ook niets aan doen?
?Citaat:Bij de verkoop werd met geen woord gerept over de ongemakken van aardbevingen.

sflj schreef:Mag het misschien al een bouwval zijn; zonder die bevingen was het huis er waarschijnlijk minder slecht aan toe geweest!
De NAM / Nederlandse overheid moet gewoon zijn verantwoordelijkheid nemen en stoppen met die onzin. Groningen is nu lang genoeg geplunderd. Ga nu maar een poosje schaliegas winnen in Gelderland, ofzo!
Neemt inderdaad niet weg dat die mensen natuurlijk hadden kunnen weten van die bevingen. Ik had daar geen huis gekocht. Die verkoper zal destijds wel blij geweest zijn dat ie het kwijt was!
Froukje1993 schreef:Ik weet niet helemaal wat ik hier van moet denken.. IMO zijn de bevingen hier nog niet zo stevig geweest dat de halve achtergevel er bijna uitvalt, als je een goed onderhouden huis hebt iig.
Patries90 schreef:Dat krijg ik van de vreemde reacties en aannames..
Typisch bokt... beetje jammer.
Dus eigenlijk als je de afgelopen tijd in Groningen een huis heb gekocht maak je het er zelf naar?
Denk je dat de mensen daar erom vragen?
Aardbevingen hier worden steeds heftiger. Met 2.5 jaar geleden zit er nogal verschil in.