Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

miss_lizje schreef:2 jaar gaan touwtrekken voor een schorsing van 6 maanden? Had ze niet gewoon veel goedkoper uit geweest om het lekker te laten gaan?
Danique_G schreef:miss_lizje schreef:2 jaar gaan touwtrekken voor een schorsing van 6 maanden? Had ze niet gewoon veel goedkoper uit geweest om het lekker te laten gaan?
Inderdaad. Ze was hoe dan ook schuldig, nalatig of niet. Stomme fout en onder een straf kwam zij toch niet uit. Zou het volwassener vinden als zij gewoon het even slikte en weer doorging. Maarja, je weet nooit wat je zelf zou doen..
miss_lizje schreef:Ik snap wel dat dit haar brood is. Maar als je nu een balans zou opmaken, zou dit getouwtrek niet meer hebben gekost dan gewoon 6 maanden niet op wedstrijd gaan? Daarnaast vraag ik mij af of ze dus tijdens het hoger beroep dus wel wedstrijden mocht rijden of ook stil moest blijven staan.
Ik bedoel meer, wat heeft ze hier nu mee bereikt? Een hoop kosten in iedergeval waarvan ik dus afvraag in hoevere het kosten&baten dit heeft opgeleverd.