Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lisaapee schreef:Gaan nu alle paardenliefhebbers pvdd stemmen?
Ik hoop zo dat ze het in Den Haag drukker hebben dan dit uitvoerig aan bod te laten komen. Don't get me wrong, ik ben pro-buiten rijden. Maar in de tijd van tegenwoordig kun je er niet omheen dat er voor natuurbehoud betaalt dient te worden. Niet alleen door paardenliefhebbers.
Snooki schreef:wandelpaden zijn toch ook paden die onderhouden moeten worden?
Dus dan moet iedereen betalen imo
Alleen ruiters/fietsers vind ik dan echt niet ok want het kan anders!
Kitty1985 schreef:Snooki schreef:wandelpaden zijn toch ook paden die onderhouden moeten worden?
Wandelpaden in het bos zijn meestal smalle onverharde paden. Zit weinig onderhoud aan, blijft open door er overheen te lopen.
Yontheke schreef:Bij ons in België is er geen verschil tussen ruiterpaden en fietspaden. Enkel smalle wandelpaden mag je enkel als voetganger betreden.
Hier doet daar niemand moeilijk over hoor...
Zou wat zijn als je zou moeten betalen om met je paard buiten te komen.
JudithO schreef:Kitty1985 schreef:
Wandelpaden in het bos zijn meestal smalle onverharde paden. Zit weinig onderhoud aan, blijft open door er overheen te lopen.
Wandelpaden zijn hier in de omgeving ook bredere paden...
Ruiterpaden zijn ook regelmatig smalle paden...
Nee, als wij als ruiters/menners/MTBs betalen, dan de gewone wandelaars en fietsers ook.
Daarbij, er zijn toch genoeg mensen die vrijwillig wel de paden willen onderhouden? Als het maar eens voorgesteld werd... Er zijn op veel plaatsen al veel maneges/stallen die de paden onderhouden voor Staatsbosbeheer.
Kitty1985 schreef:Snooki schreef:wandelpaden zijn toch ook paden die onderhouden moeten worden?
Onali schreef:Kitty1985 schreef:
Ruiter- en menpaden in het bos zijn meestal smalle of brede onverharde paden. Zit weinig onderhoud aan, blijft open door er overheen te lopen.
Dus .....
saskiakefie schreef:Jammer meteen weer zo negatief te reageren. Vind het goed van de PVDD. Zijn jullie paardenliefhebbers of niet? Het schijnt nooit goed te zijn, het is niet goed als er een verbod komt, maar als een partij daartegen in actie komt is het ook weer niet goed.