WK studentenruiters verplaatst naar november

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

WK studentenruiters verplaatst naar november

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 19:31

www.knhs.nl

Het WK studentenruiters 2014 was eind deze maand gepland in de Verenigde Arabische Emiraten. Een influenza-epidemie in het land is er de oorzaak van dat het evenement wordt uitgesteld naar 17 tot en met 20 november.

Bij het WK voor studentenruiters rijden de deelnemers op leenpaarden die door de organisatie beschikbaar worden gesteld. Het team dat Nederland deze maand zou vertegenwoordigen gaat nu in november strijden om de medailles. De vier amazones zijn: Renske Kroeze, Saskia Schildkamp, Marcia Dominicus en Milou Anthonisse. Gert Naber traint de studentes.

hetismij

Re: WK studentenruiters verplaatst naar november

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:09

Echt heel erg jammer dat het nu niet doorgaat! Hopelijk in november ook de dressuur erbij!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 00:10

Zo jammer dat het uitgesteld is. Het geeft ze wel de tijd om ook nog wat meer dressuurpaarden erbij te regelen, zodat er niet alleen gesprongen kan worden.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 01:24

Super iniatief!! Heb het ook wel eens overwogen als ik mijn paard zou verkopen! Echt een uitdaging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 01:53

Genoeg studentenruiters met een eigen paard hoor :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 02:05

Ja maar dan is het al minder interessant voor mij omdat het paardrijden momenteel wat lager staat. Niet dat als je geen eigen paard hebt je niet serieus bent. Meer tijdgebrek en ik mis even ambitie voor wedstrijden.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:48

Jammer, maar ik hoop inderdaad dat dit ook genoeg tijd geeft om de wedstrijd volledig te maken :)

Offtopic: De meeste buitenlandruiters hebben eigen paarden en dat is prima te combineren. Het gaat immers voornamelijk om de gezelligheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:53

Danique_G schreef:
Ja maar dan is het al minder interessant voor mij omdat het paardrijden momenteel wat lager staat. Niet dat als je geen eigen paard hebt je niet serieus bent. Meer tijdgebrek en ik mis even ambitie voor wedstrijden.

Ik ga voornamelijk voor de gezelligheid! Het rijden zelf hecht ik niet zo veel waarde aan. Maar de gezelligheid er omheen, de feestjes tijdens het SO. En de activiteiten van je vereniging, maken dat het toch wel heel leuk is.