Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Echt meest geweldige vakantie park ever. lilskie schreef:Sorry, hoeveel toezicht ook.. Ik vind het vreselijk. Ben er afgelopen zomer geweest en irriteerde me al aan de pony's die 3 uur lang rondjes moesten lopen met kinderen op hun rug (28 graden..). Ik begrijp dat kinderen dit helemaal geweldig vinden. Maar ik kan hier absoluut niet iets positiefs in vinden.
PaulinBijoux schreef:Ik denk dat de pony's het beter hebben op slagharen dan op een gemiddelde manege. Ze hoeven maar 1 kind per dag te dragen en worden daarnaast vooral vertroeteld. Dat klinkt mij een stuk beter dan 20 uur op stal staan en 4 uur rijden met 4 verschillende kinderen.
Ymor schreef:lilskie schreef:Sorry, hoeveel toezicht ook.. Ik vind het vreselijk. Ben er afgelopen zomer geweest en irriteerde me al aan de pony's die 3 uur lang rondjes moesten lopen met kinderen op hun rug (28 graden..). Ik begrijp dat kinderen dit helemaal geweldig vinden. Maar ik kan hier absoluut niet iets positiefs in vinden.
Dit is in de gemiddelde manege toch ook? Ik vraag me af hoeveel last de pony's hiervan ondervinden. Vooral omdat het er nu op lijkt dat de pony's onder toezicht komen te staan.
Bunga schreef:Als kind vond ik het geweldig, de paardjes bij de huizen.. Nu ik 'volwassen' ben kijk er toch wel anders tegen aan. Ik vind het nieuwe plan met toezicht al een stuk beter, maar ik blijft van mening dat kinderen van die leeftijd te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben en de ouders vaak te onwetend zijn om de problemen in te zien.
MarlindeRooz schreef:Mensen krijgen een pony mee zonder enige kennis van paarden, ik vind het gewoon walgelijk.
Ik zal hier ook nooit naar toe gaan.

jumerenik schreef:let er wel op dat er niet staat dat er op deze pony mag worden gereden, mischien mag dat helemaal niet en worden ze alleen maar gepoets, daarna zullen er echt wel een paar instructie gegeven worden aan de ouders, dat ze niet gevoerd mogen worden e.d.