Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inderdaad wel een beetje stom gelezen van mij, maar het staat zo gek. Sammie schreef:http://www.omroepgelderland.nl/ / http://www.bokt.nl
Een paard heeft woensdag verwondingen opgelopen bij een verkeersruzie op de A2 bij Velddriel. Een 41-jarige man uit Zaltbommel is aangehouden. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag en overtreding van de Wegenverkeerswet.
Volgens de politie ontstond er rond 16.00 uur irritatie tussen twee automobilisten, onder wie de 41-jarige. Hun auto's raakten elkaar, waarna een derde auto met een paardentrailer werd geraakt. Geen van de inzittenden raakten gewond. Door de aanrijding liep het paard in de trailer verwondingen op. De politie is op zoek naar getuigen.
De politie wil graag in contact komen met mensen die menen wat gezien te hebben.

IHN schreef:Jolliegirl, met een trailer mag je maar 80, met een vrachtwagen ook, maar als ie dus iets sneller rijdt haalt ie je in...daar hoef je dus niet te zacht voor te rijden.

IHN schreef:Jolliegirl, met een trailer mag je maar 80, met een vrachtwagen ook, maar als ie dus iets sneller rijdt haalt ie je in...daar hoef je dus niet te zacht voor te rijden.
Ik had afgelopen zondag ook het geluk zo\n lekker ding tegen te komen. Ik was een vrachtwagen aan het inhalen, en reed 130 ofzo. Komt er ineens een auto aan met 180 ofzo....ik denk...die gaat niet stoppen (hij zat echt op mijn bumper haast). Gelukkig was ik de vrachtwagen al bijna voorbij (het is dus ook niet zo dat ik hem afsneed ofzo..ik reed echt allang links toen hij kwam) en heb maar een dot extra gas gegeven om ongelukken te voorkomen...dus ik naar rechts, steekt die hufter zijn middelvinger op, komt daarbij ook naar rechts zetten, waarbij hij me dus bijna raakte en ik half op de vluchtstrook terechtkwam...toen was ik zo pissed dat ik naar mijn voorhoofd wees....haalt hij me in, snijd me af en trapt op de rem...enige optie voor mij was weer een ruk aan het stuur geven, want remmen kon ik niet meer. En ook ik had een kind achterin. Sommige mensen beseffen echt niet dat ze een potentieel moordwapen in handen hebben en ik zou ook voor zijn om met zulke dingen niet meer te werken met voorwaardelijke rijontzegging, maar gewoon definitief. Alcohol idem.