FriesWytske schreef:Is om 20.00 uur. Heb het item gezien. Maar vond het heel erg tegen vallen. Geen woord over de petitie die op is gestart. Alleen over de bezuinigingen
Inderdaad, was echt een item om de tijd te vullen. Zijn 3 mensen in beeld geweest en die hebben 3 zinnen gemeld. Qua ruiters is alleen in de mond genomen door stadsbosbeheer dat er een betaalde pas zou moeten komen betreft toegang tot natuur gebieden met je paard (en of wagen) Voor de rest vooral over de watervoer tuigen.
En ze hadden erover dat er 500.000 ruiters zijn. Als er alleen al bij ons op de manege meer dan 300 FNRS leden zijn. Bij mijn oude manege werk waren dat er zelfs meer dan 500. En ik weet dat er in Emmeloord en Dronten ook die aantallen een FNRS paspoort hebben, dan klopt dat aantal totaal niet. NOS heeft zich niet goed laten informeren. En dit zijn enkel de FNRS ruiters, wat dacht je van de KNHS er nog bij.
Nee, was een prut item.
Wat ik trouwens wil weten is wat de gevolgen zijn voor manege bedrijven. Moeten ze voor elke klant een pas aanvragen (mocht dat er komen) of voor de maximum aantal ruiters wat mee gaan op een groep? enz. enz. enz.