Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:Gefeliciteerd voor de winnaars maar toch weer jammer dat de prijzen weer naar de beroepsruiters gaan en de amateurs weer met lege handen staan.
Angela schreef:Gefeliciteerd aan iedereen op het podium, maar toch wel in het bijzonder voor Bram Hoeben! Super gedaan, je mag met recht super trots zijn!
En over prof of amateur: Bram Hoeben reed zo'n 10 jaar terug nog gewoon op de (onze!) manege! Met doorzetten kan iedereen er komen
Angela schreef:Ik ken eigenlijk maar weinig wedstrijdruiters die niet proberen het kampioenschap nog te rijden voordat ze een klasse hoger gaan. Daar worden bijna altijd de wedstrijden op gepland en dat vind ik ook niet meer als normaal. Je rijdt in de klasse waar je in mag rijden, en als je daar eerste in wordt, dan heb je dezelfde kansen gehad als een ander die ook in die klasse rijdt (zeker in de klasses tot de Z waarbij er geen sprake is van echte profs).
En ik zie er nog wel meer tussen staan.
Anoniem schreef:Gefeliciteerd voor de winnaars maar toch weer jammer dat de prijzen weer naar de beroepsruiters gaan en de amateurs weer met lege handen staan.