Vitana V van Madeleine Witte-Vrees verkocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Vitana V van Madeleine Witte-Vrees verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 19:35

http://www.bokt.nl
Ingezonden door Ketaki

Afbeelding
Madeleine en Vitana V. Foto: http://www.focussed.nl

Madeleine Witte-Vrees maakte vanmiddag om half vier via Facebook bekend dat haar paard Vitana V (v. Donnerhall) verkocht is. Witte-Vrees reed met de merrie op Grand Prix niveau en kwam onlangs nog aan de start bij Jumping Amsterdam. Vitana V is verkocht aan Morgan Barbançon Mestre, zij kocht eerder ook de goedgekeurde hengst Painted Black.

Madeleine schreef op haar Facebook: "Wat zal ik haar missen want ik had in een korte tijd een geweldige band met haar!
Ik kan alleen maar met plezier terug kijken op de afgelopen winter, wat een geweldig karakter en instelling heeft dat paard! Wij wensen Morgan Barbançon Mestre ontzettend veel plezier en succes met haar!"

daffieduck83

Re: Vitana V van Madeleine Witte-Vrees verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:43

Wat ontzettend jammer, want ik heb op Jumping Amsterdam echt genoten van deze combinatie.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:20

Focussed schreef:
http://www.bokt.nl
Ingezonden door Ketaki

[ Afbeelding ]
Madeleine en Vitana V. Foto: http://www.focussed.nl

Madeleine Witte-Vrees maakte vanmiddag om half vier via Facebook bekend dat haar paard Vitana V (v. Donnerhall) verkocht is. Witte-Vrees reed met de merrie op Grand Prix niveau en kwam onlangs nog aan de start bij Jumping Amsterdam. Vitana V is verkocht aan Morgan Barbançon Mestre, zij kost eerder ook de goedgekeurde hengst Painted Black.

Madeleine schreef op haar Facebook: "Wat zal ik haar missen want ik had in een korte tijd een geweldige band met haar!
Ik kan alleen maar met plezier terug kijken op de afgelopen winter, wat een geweldig karakter en instelling heeft dat paard! Wij wensen Morgan Morgan Barbançon Mestre ontzettend veel plezier en succes met haar!"

Twee grote fouten in de tekst!

On topic: Wat ontzettend jammer, want ik vond dit een prachtige combinatie en genoot ook echt van deze combinatie.

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:07

Ayla_4Ever schreef:
Twee grote fouten in de tekst!

Jezus.. Twee GROTEN fouten is een beetje overdreven, vind je niet?

Kost moet kocht zijn en maar 1x Morgan ipv 2..

Overdrijven is ook een vak.. :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:37

Zulke 'grote' fouten dat ik automatisch 'kocht' las en over de dubbele naam heen keek. Over muggenziften gesproken. Dan stuur je toch gewoon even een pb ipv het hier zo neer te kwakken.. :n

Ze is zich daar een hele mooie verzameling paarden aan het kopen! Echter kan ik niet uit de tekst op maken of ze 100% van haar zijn. Slimme zet iig.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 22:53

Ayla_4Ever: het spijt me dat ik ook maar een mens ben. Zulke opmerkingen waardeer ik zeer want je leest snel over je eigen fouten heen, maar ze mogen zoals al wordt aangegeven inderdaad via PB of TeR. Dan kunnen wij (NR leden) ze sneller oppakken. :)

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 08:16

Lara_Silver schreef:
Zulke 'grote' fouten dat ik automatisch 'kocht' las en over de dubbele naam heen keek. Over muggenziften gesproken. Dan stuur je toch gewoon even een pb ipv het hier zo neer te kwakken.. :n

Ze is zich daar een hele mooie verzameling paarden aan het kopen! Echter kan ik niet uit de tekst op maken of ze 100% van haar zijn. Slimme zet iig.

Steenrijke familie, dus ze zullen wel volledig in eigendom zijn.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 08:20

s0173957 schreef:
Lara_Silver schreef:

Steenrijke familie, dus ze zullen wel volledig in eigendom zijn.

Ok dankje, dan heb ik het toch goed begrepen. :)

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 09:18

De moeder van ons paardje! ( van m'n zus) wat grappig om te lezen :) maar ze zal het vast goed doen bij Morgan!