Vandaag is er op de Herstraat in Megen een aangespannen paard inclusief menwagen in een sloot terecht gekomen. Bij het ongeval raakte een man gewond, hij is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De wagen is met behulp van gemeente Oss uit de sloot gehaald, of het paard gewond is, is niet bekend. Het paard is naar een nabijgelegen boerderij gebracht.
Het paard is zover ik weet niet gewond geraakt en alweer terug bij de eigenaar. De man was alleen en niet met een vrouw. Een dorpsgenoot heeft de man uit zijn koets gehaald en was hierdoor erg vies en vandaar dat er op veel sites staat dat het een man en vrouw waren hoe het verder is met hem weet ik helaas niet maar hoop dat het snel beter gaat!
Mijn schoonvader kwam net langsgefietst toen de man met kar en wagen nét in de sloot lag. (Heb het verhaal gister in geuren en kleuren te horen gekregen...) Hij had geholpen de man eruit te helpen en het paard zat onder de modder, maar mankeerde op het eerste zicht ook niks. De man had wel een wond aan zijn been en zag wat wazig, maar verder was hij gewoon aanspreekbaar