Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat gaat echt te ver. Billy schreef:Ik heb gehoord van mensen die via deze stichting een paard naar NL gehaald hebben. Dier zou 1.63 zijn, was 1.46, de afspraken werdebn niet nagekomen, er werden allerlei extra kosten berekend, oa voor inentingen die niet volgens afspraak gegeven bleken te zijn toen ze het boekje zagen. Ik denk toch dat er een hoop geld ook blijft hangen wat niet naar de paarden gaat
femo schreef:ik ken haar persoonlijk. het is een goed mens, maar wat heb ik een hekel aan die stichting. het gaat veel te ver.
ze houden daar de hengsten , hengst. en de veulens zijn allemaal welkom..
dit is niet het oplossen van de problemen.
mijn maag draaide pas echt om toen ze een schimmelmerrie waar geen huid meer opzat redden. de hele dag in die open wonden te wrijven met zalf.. sorry..dat gaat echt te ver.
Citaat:Met die merrie is het anders heel goed verlopen, waarom in laten slapen als het nog beter kan worden? Die wonden zijn allemaal bijna helemaal weg nu, paardje wordt prachtig!

heidy_wilco schreef:Citaat:Met die merrie is het anders heel goed verlopen, waarom in laten slapen als het nog beter kan worden? Die wonden zijn allemaal bijna helemaal weg nu, paardje wordt prachtig!
Wat als het niet beter was geworden? En als dat paard gelijk ingeslapen werd was er weer plek en geld over voor een ander paard die gewoon wel behoorlijk in orde was.