Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!! eilleen333 schreef:Ik vind het ook een raar verhaal...
Die mensen die de spullen verkochten wisten in eerste instantie niet dat het om gestolen goederen ging of wel?
Zelf zou ik, als mij dit zou gebeuren, en ik vind mijn zadel op marktplaats terug: Ik zou een grote collega meenemen, plus bewijs dat het zadel van mij is (foto's, de bon etc) en dan gewoon dat ding ophalen. Niet betalen of wat dan ook.
Ze heeft mazzel dat ze haar zadel terug heeft, en dat het niet is verkocht voordat Stegeman de kans kreeg om het terug te kopen...
.
)
) pmarena schreef:Ik weet niet hoor, maar op hoge poten en met een grote vriend aan de deur staan bij iemand die oprecht van niks weet dat lijkt me toch niet echt fair.
Kun je met aankoopbonnen gaan wapperen maar dat zegt natuurlijk helemaal niks, je kan het dan prima zelf nog vorige week verkocht hebben aan degenen van wie de huidige eigenaar het heeft, dus dat is natuurlijk geen enkel bewijs.
Je zou dan toch minstens 1 of ander aangiftebriefje van de politie bij je moeten hebben, maar ook dat is natuurlijk geen 100% bewijs voor de huidige eigenaar van de spullen dat jij niet juist een boef bent die hem probeert door list & bedrog spullen afhandig te maken
Tessebes schreef:Ik vond het vreemd dat ze allemaal nieuwe spullen in de verpakking daar hadden liggen, raar verhaal. Nieuwe spullen hou ik thuis en als ik ze ga gebruiken haal ik ze uit de verpakking en neem ik ze mee naar stal.
Edit: of is dit een stal aan huis? Dan zou ik het wel weer begrijpen.
Gypsy schreef:Wat ik me na de aflevering afvroeg, alleen een factuur is dus goed genoeg om eigendom aan te tonen?
Specifieke kenmerken en foto's van jezelf met de spullen niet?
Ik heb twee tweedehands zadels liggen, samen een mooi bedrag.. Moet je dan bij de aankoop van 2ehandsspullen een koopovereenkomst maken oid?