Stephanie Arndt uit het Duitse Holt heeft een probleem: haar paard Nasar wil het huis niet meer uit. Ze had de driejarige hengst naar binnen gehaald toen in december een zware storm de Noord-Duitse regio teisterde.
Maar het bevalt Nasar binnenshuis zo goed, dat hij de verbouwde boerderij niet meer wil verlaten. Arndt vindt het eigenlijk ook helemaal niet zo erg. Haar dieren mogen overal komen. "Nasar is een Arabier en bij de bedoeïenen staan de paarden ook gewoon in de tent."
Heeft een paard tegenwoordig ook al wat te willen dan
funnyhorses
Geplaatst: 11-02-14 09:47
Amaris schreef:
Heeft een paard tegenwoordig ook al wat te willen dan
Je moest eens weten
Dakotah
Geplaatst: 11-02-14 09:51
Dan wordt zo'n beestje best heel groot, op die foto in de woonkamer. Nou nee dat gaat mij ook te ver.. De dames hebben hier gewoon een stal.
Suzanne F.
Geplaatst: 11-02-14 10:32
Lijkt me stug dat dat dier niet meer naar buiten wil... De enige reden zal zijn dat hij buiten nu eng vindt. Maar hij zal het binnen ook niet super naar zijn zin hebben vermoed ik. Wat vies ook trouwens, wat zal het daar stinken. Moet er niet aan denken.
Martie
Geplaatst: 11-02-14 10:39
Tsja, dat zou die van ons ook wel gezellig vinden, hij is dol op aandacht en vreselijk nieuwsgierig! Maar ja, met z'n 1.75m aan onze voeten bij de bank liggen zie ik toch echt niet zitten. Jammer dan, hij kan niet altijd z'n zin krijgen
Je moet wat doen tegenwoordig om in het nieuws te komen.
supertinkie
Geplaatst: 12-02-14 12:58
@ Martie: dan heb je wel een lekker zacht voetenbankje Nu heb ik best wel een grote woon/eetkamer maar om mijn paard daar nou neer te zetten.... Haha nee dat gaat toch echt een stapje te ver...
Hoezo "ze krijgt haar paard niet meer het huis uit" ? Gewoon halster om en touw eraan klikken en het paard naar buiten brengen .
Ik vind het vies een paard in huis. Dat zal toch gaan stinken met de mest en urine. Ik moet er niet aan denken.
Volgens mij doe je het paard er ook geen plezier mee om hem in huis rond te laten lopen. Overal staan meubels in de weg. Ik zie hem ook geen sprintje trekken in je huis. Haha. Hoeveel ik ook om paarden geef, dit vind ik toch te ver gaan.
Cassidy
Geplaatst: 12-02-14 20:06
De bedoeinen in de woestijn hadden hun Arabische Volbloeden in hun tent staan, ik zie dit als een verlengde daarvan. Voor nood, tijdens een orkaan zou ik het idd doen. Maar vaker toch echt niet, al dat glas, al die scherpe hoeken, zou het doodeng vinden.
Martie
Geplaatst: 13-02-14 09:19
Een tent is waarschijnlijk ook wat makkelijker schoon te houden dan een huis. Of misschien kregen ze zindelijkheidstraining...
Lianne86
Geplaatst: 13-02-14 09:43
Hij doet het iig nog rustig, die van mij had mijn huisgenootje laten ontsnappen, toen is ie de keuken (grote keuken, geen eettafel etc ingelopen, maar was blij dat ie niet in de huiskamer stond... (hij heeft zich heerlijk kunnen uitleven op de fruitmand )