De KWPN Select Sale is vanmiddag vanaf circa 16.20 uur live te volgen via de homepage van http://www.kwpn.tv.
De KWPN Select Sale (KSS) is een begrip vanaf de start in 2001 en is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een onmisbaar platform voor fokkers en hengstenhouders. Of men nu op zoek is naar een sportpaard met potentie of een toekomstige dekhengst. Alleen hengsten die in ‘s-Hertogenbosch mogen acteren voor de tweede bezichtiging, komen in aanmerking om geveild te worden tijdens de KSS.
Er wordt gezocht naar interessante afstamming, potentieel goed te keuren hengsten en toekomstige topsportpaarden. Bovendien moeten de hengsten voldoen aan de hoogste veterinaire eisen. In ‘s-Hertogenbosch tonen deze toppers hun kunnen aan een breed internationaal publiek.
Jammer dat de rest van de hengstenkeuring ook niet via livestream te bekijken was. Het is dus wel mogelijk. De veiling is wat mij betreft het minst interessant.
Ik heb er geen verstand van Anoeska hahah kiek alleen maar naar het plaatje Bedoelde dezelfde als Nicole haha
mbkaatje
Geplaatst: 08-02-14 17:35
Nicole schreef:
Wat bedoelen ze met een wildcart? Moet er even helemaal inkomen haha
Die zijn vooraf niet voor de veiling geselecteerd, maar nu op het laatst alsnog. Zijn volgens mij altijd hengsten die zijn aangewezen voor het verrichtingsonderzoek.
Nicole
Geplaatst: 08-02-14 17:43
Hoe deze vind ik wel knap 520 Weet iemand wat de bonus van deze was? Hoorde het net niet