Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Tuschinski was geweldig. Alleen jammer dat hij zo vastgepakt wordt terwijl de amazone hem daarna aan een lang teugeltje stapt. Het kan dus wel.
Jacques d' Ancona zei: je hebt goud tussen je benen haha.
Waar wel terecht een opmerking over gemaakt werd bij bijna alle combi's, de muziek keuze was eigenlijk gewoon ruk en de uitvoering op die muziek ook.
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Tuschinski was geweldig. Alleen jammer dat hij zo vastgepakt wordt terwijl de amazone hem daarna aan een lang teugeltje stapt. Het kan dus wel.
Jacques d' Ancona zei: je hebt goud tussen je benen haha.
Waar wel terecht een opmerking over gemaakt werd bij bijna alle combi's, de muziek keuze was eigenlijk gewoon ruk en de uitvoering op die muziek ook.
Hoe bedoel je; vastgepakt wordt?
NatasjavE schreef:Arlando terechte winnaar. Wat een talent heeft dat paard en wat kan die Diederik sturen zeg. Prachtig om naar te kijken.
Maar waar wij Gelderse liefhebbers hebben gruwelijk genoten van Upperville. Wat een macht heeft dat dier.
2e plaats achter Arlando. Geweldig.
NatasjavE schreef:Tja...dat heeft niet iedereen van zichzelf. Bovendien zwaaide ze naar de fans....en zag ik toch duidelijk een glimlach.
Ze waren heel aardig. We hebben na afloop bij zijn box staan kijken. Wat een braaf dier zeg.
sugarcoons schreef:IK vond de Upperville het geweldig doen. Het zag er safe en makkelijk uit. Mijn complimenten voor de amazone, dit paard is heel goed terecht gekomen! Hij oogt klassiek maar een solide paard! Ze doen het toch maar ver van huis in een hectische entourage waar menig paard de riebels van zou krijgen! Chapeau!
Sjoukie1305 schreef:Grappig dat hier gezegd wordt dat Tuschinski met veel druk gereden wordt, als er 1 ruiter is die niet met druk rijdt is t Kirsten..
Tuschinski heeft al bij vele 'top'ruiters gestaan die niets met hem konden omdat hij zo overijverig en loperig en gevoelig is, nu krijgt hij eindelijk de ruimte en credits die hij zo verdiend, want wat een beweger!
Petje af voor Kirsten, zij komen er wel samen!
pillow schreef:sugarcoons schreef:IK vond de Upperville het geweldig doen. Het zag er safe en makkelijk uit. Mijn complimenten voor de amazone, dit paard is heel goed terecht gekomen! Hij oogt klassiek maar een solide paard! Ze doen het toch maar ver van huis in een hectische entourage waar menig paard de riebels van zou krijgen! Chapeau!
NatasjavE schreef:Sjoukie1305 schreef:Grappig dat hier gezegd wordt dat Tuschinski met veel druk gereden wordt, als er 1 ruiter is die niet met druk rijdt is t Kirsten..
Tuschinski heeft al bij vele 'top'ruiters gestaan die niets met hem konden omdat hij zo overijverig en loperig en gevoelig is, nu krijgt hij eindelijk de ruimte en credits die hij zo verdiend, want wat een beweger!
Petje af voor Kirsten, zij komen er wel samen!
Helemaal mee eens hoor.
.