Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Krack c was die eerste toch??? Ik irriteerde me wel mateloos aan de man die hem vast hield![]()
Ik vond de 3e hengst zich echt goed tonen!!!
Ga 'm zelf maar ff aan de hand tonen daar... Halstertje om en klaar zeker?
Janine1990 schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Krack c was die eerste toch??? Ik irriteerde me wel mateloos aan de man die hem vast hield![]()
Ik vond de 3e hengst zich echt goed tonen!!!
Ga 'm zelf maar ff aan de hand tonen daar... Halstertje om en klaar zeker?
eszip schreef:Krack is echt kansloos voorgesteld. Halster is natuurlijk super overdreven, maar je hoeft hem niet dubbel te vouwen. Slaat nergens op. Loopt toch ook voor geen meter hoe die man hem vast heeft? Bordeaux en ferdeaux worden mooi voorgesteld!
hetismij schreef:Bordeaux en Ferdeaux worden niet met de teugel over de hals vastgehouden. Krack C en United wel, en de voorbrenger heeft wel degelijk bij Krack C die teugel ontzettend strak. Ik zeg niet dat ik het kan en je ziet dat hij superfris en vervelend is, maar daarom zei ik ook al misschien hadden ze beter die oudere hengsten (die het niet meer gewend zijn om zo voorgebracht te worden) gewoon onder t zadel moeten tonen, had er een stuk aantrekkelijker uit gezien
hetismij schreef:Bordeaux en Ferdeaux worden niet met de teugel over de hals vastgehouden. Krack C en United wel, en de voorbrenger heeft wel degelijk bij Krack C die teugel ontzettend strak. Ik zeg niet dat ik het kan en je ziet dat hij superfris en vervelend is, maar daarom zei ik ook al misschien hadden ze beter die oudere hengsten (die het niet meer gewend zijn om zo voorgebracht te worden) gewoon onder t zadel moeten tonen, had er een stuk aantrekkelijker uit gezien
Janine1990 schreef:unihorses schreef:nou daar zit een taak van opvoeden in hoor...
hij had hem absoluut niet zo strak dubbel te hoeven flappen... en sorry, maar hengst of merrie een paard wat je de ring uit druk zou ik niet kunnen waarderen.
Uhu, lekker makkelijk gezegd![]()
Zou het Joop en z'n team ff vertellen
Ook United word raar vast gehouden. Bordeaux en Ferdeaux worden idd mooi voorgesteld. Bordeaux vind ik toch het meest aansprekend, actie van voor én ook van achter, erg mooi paard. En blijkbaar hebben ze de laatste twee gelukkig wat nuchterder gefokt.
EmmaVZ schreef:Als ze zo fris zijn, waarom hebben ze ze vooraf niet even beweging gegeven?